ja lubie takie, nie ogladalem ale widzialem zwiastun i fajnie sie zapowiada ,nie ma juz dobrych filmow akcji ostatni byl Ninja 1 i 2 tam byly rewelacyjne walki i Raid 1 i 2 , no i Obronca 2 częsci z Tonym Jaa a tak to za bardzo nie ma w czym wybierac no jeszcze podobno Bez Litości z Denzelem z thrillerow akcji
Bliski wróg, Niezniszczalni, Krzyżowy Ogień, Niezniszczalni 2, 6 kul... Nie ma dobrych filmów akcji ?
no te też oczywiście szczegolnie Niezniszczalni i Bliski Wrog i Krzyżowy Ogień,ale tamte byly wyjatkowe,chodzi mi o Raid 2 i Ninja 1 i 2