1. Noc żywych trupów - 10/10
2. Świt żywych trupów - 8/10
3. Ziemia żywych trupów - 8/10
4. Dzień żywych trupów - 7/10
5. Kroniki żywych trupów - 7/10
6. Szaleńcy - 6/10
Jak twierdzi żona Romero, Suzanne, film jest gotowy i będzie można go niebawem obejrzeć na wielkim ekranie.
To co robi od sześciu lat za kamerą, to jakieś śmichy - chichy z ludzi. Emeryturka nie teges i trzeba dorobić gównianymi filmami? Bo przecież nie o artyzm tu się rozchodzi... ostatnio.
Miał u mnie 10/10 i "ulubionego" za pierwszą trylogię o zombies, ale w świetle ostatnich wydarzeń (zwłaszcza Survival...) odbieram...
Ostatnie filmy takie jak Ziemia,Kroniki zywych trupow pokazuja ze juz brak mu pomyslu i brakuje w nich tego klimatu co w porzednich czesciach z serii i oglada sie je jakby robil je zwykly rezyser ktory nie ma wizji swojego filmu.Trzy pierwsze czesci z zombie byly swietne szczegolnie pierwsza czesc niesamowita
I zrobić film na podstawie kultowej już gry,to by mogło być dobre...Tylko musiał by się przyłożyć i
nie robić tego na odpie..l jak ostatnie swoje producje.
...tym ze Stefani, Davidem Bowie i Deppem??! Ciekawi mnie co to będzie... Horror-musical??! Pozdrófffka - Kaileena
George A.Romero kręcąc niegdyś takie filmy jak:"Noc żywych trupów","Świt żywych trupów" wprowadził do kultury masowej postać zombie.W dziełach Romero zombie to osobnik martwy lecz nieumarły,jego ciało jest zakażone jakimś tajemniczym wirusem,istnieją pewne spekulacje co do źródła tej epidemii,jednak żadne potwierdzone...
więcejRomero ma znakomite filmy o zombie, ale da się zauważyć że we wszystkich jego filmach o zombie zombiaki nie biegają. Ale filmy ma świetne.
Czy wiadomo może coś na temat przyszłych filmów George'a Romero? O zapowiadanym niegdyś Diamond Dead teraz praktycznie nie ma żadnych informacji. Nagle ot tak zniknął. Ale może Zombie Guru szykuje coś innego?
Od najlepszego do najgorszego wg Was. Zacznę ja:
1. "Noc żywych trupów" 8,5/10 - majstersztyk w kategorii zombie horroru
2. "Świt żywych trupow" 7,5/10 - klasa sama w sobie
3. "Ziemia..." 7/10 - brak glebi dwoch poprzednikow, za to bardzo duzo pierwszorzednej rozrywki
4. "Kroniki..." 5,5/10 - zbyt...
Chyba już nigdy nie doczekamy się tego filmu. Szkoda, ponieważ pomysł był dobry a
obsada jeszcze lepsza. Połączenie MM, Johnnego Deppa i Osbourne'a... to byłoby coś ;)
Święta słowa pana Tarantino. Co do Jerzego, to dozgonny szacunek za trylogię o chodzącej śmierci oraz jedynkę i dwójkę "Creepshow". Obok Carpentera, Romero to mój ulubiony reżyser horrorów.
Oglądałem jego 5 filmów do tej pory i w każdym z nich murzyn był albo głównym bohaterem, albo miał stanowisko dowodzące. Aż mi ręce opadają...