Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Blask - 7 2 - Kraina wiecznego szczęścia - 6 3 - Moi chłopcy - 5 4 - Życie od kuchni - 5 5 - Szczęściarz - 5 6 - Cedry pod śniegiem - 5
1. Moi chłopcy - 8/10 2. Blask - 7/10 3. Kraina wiecznego szczęścia - 7/10 4. Cedry pod śniegiem - 6/10 5. Życie od kuchni - 6/10 6. Szczęściarz - 5/10